Θέματα σχετικά με προβλήματα όρασης
Διαφοροποίηση...τι...γιατί... και πώς 26-5-2014 Διαφοροποίηση της διδασκαλίας για μαθητές με Αυτισμό Πέτρος Γαλάνης & Ντορέττα Αστέρη 26-5-2014 Οδηγός Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας για μαθητές με Κινητικά Προβλήματα Χρήστος Ντόνας, Κώστας Πάλλας, Αγγελική Ταγκάλου 26-5-2014 ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ - ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ 26-5-2014 Διαφοροποίηση της διδασκαλίας για κωφούς μαθητές Χατζοπούλου Μαριάννα, Καραπαναγιώτου Μαρία 26-5-2014 ΚΩΦΩΣΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ 26-5-2014 Διαφοροποίηση της Διδασκαλίας για μαθητές με Νοητική Αναπηρία Γελαστοπούλου Μαρία, Κονταράκης Σπύρος 26-5-2014 Νοητική Αναπηρία - Βιβλιογραφία 26-5-2014 Οδηγός Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας για μαθητές με Πολυαναπηρία Ράνια Χιουρέα (PhD) 26-5-2014 Πολλαπλές αναπηρίες- Βιβλιογραφία 26-5-2014 Η Διαφοροποίηση της Διδασκαλίας για μαθητές με Προβλήματα Όρασης Ράνια Χιουρέα (PhD) 26-5-2014 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΑΣΗΣ- Βιβλιογραφία 26-5-2014 Υλικό Επιμόρφωσης – Ψ.Ε.Υ. (Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Υλικό) Υλικό που παρουσιάστηκε στις 7 επιμορφωτικές ημερίδες Μαΐου-Ιουνίου 2013 "Μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής ανάπτυξης μαθητών με εεα με τη Χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού" 28-5-2013 Υλικό Επιμόρφωσης - ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Περιλήψεις των εισηγήσεων από την επιμορφωτική ημερίδα "Διαφοροποίηση στη διδασκαλία", 18 Ιουνίου 2013. 18-6-2013 Εισαγωγή στη μέθοδο «Κείμενο για Όλους» Ο "καθολικός σχεδιασμός" και η εφαρμογή του στην εκπαίδευση - Design for all
Δημοσίευση σχολίου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου